Zürcher Presseverein

Der Branchenverband für Journalistinnen und Journalisten in Zürich und Schaffhausen.

OVERVIEW

This web site presseverein.ch presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have audited eleven pages inside the web site presseverein.ch and found fifty-five websites interfacing with presseverein.ch. There is two public networking sites belong to presseverein.ch.

PRESSEVEREIN.CH RANKINGS

This web site presseverein.ch is seeing variant amounts of traffic all over the year.
Traffic for presseverein.ch

Traffic ranking (by month) for presseverein.ch

Traffic ranking by day of the week for presseverein.ch

ZÃrcher Journalistenpreis - 2015

ZÃ rcher Journalistenpreis 2015 - Herausragender Journalismus ausgezeichnet. Medienmitteilung zur Preisverleihung vom 19.

WHAT DOES PRESSEVEREIN.CH LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of presseverein.ch Mobile Screenshot of presseverein.ch Tablet Screenshot of presseverein.ch

PRESSEVEREIN.CH HOST

Our web crawlers found that a lone root page on presseverein.ch took two thousand four hundred and sixty-nine milliseconds to stream. We could not discover a SSL certificate, so in conclusion I consider this site not secure.
217.26.53.160

I found that presseverein.ch is employing the Apache/2.4 operating system.

Zürcher Presseverein

DESCRIPTION

CONTENT

This web site has the following in the site, "Heute um 17 Uhr findet auf dem Bürkliplatz Pavillon eine Gedenkfeier für den erschossenen slowakischen Investigativ-Journalisten Jan Kuciak." Our analyzers saw that the web site also stated " Der Tag der Freien lockt mit spannenden Inputs." The Website also said " Auflage des Tag der Freien findet am 10. März 2018 in Zürich statt. Impressionen vom Communication Summit 2018. Am 6 Februar 2018 fand der Communication Summit im Audimax der ETH Zürich statt. Werden Sie Mitglied des ZPV."

SIMILAR BUSINESSES

Default Parallels Plesk Panel Page

This page is generated by Parallels Plesk Panel. The leading hosting automation software. You see this page because there is no Web site at this address. Parallels is a worldwide leader in virtualization and automation software that optimizes computing for consumers, businesses, and Cloud services providers across all major hardware, operating systems, and virtualization platforms. To find out more information.

Schweizerischer Presseversand Heute verschickt morgen in den Medien

Sind wir die Nummer 1. Denn wir sind das Original. Wir versenden Ihre Pressemitteilung professionell. An die Redaktionen der deutsch-, französisch und -italienischsprachigen Medien der Schweiz per E-Mail. Unsere Datenbank umfasst derzeit exakt 1148 direkte Medienkontakte. Bern, Solothurn,Deutschfreiburg, Oberwallis. Zürich, Aargau, Schaffhausen.

Presseverteiler der PR-Agentur PR4YOU Deutschland, Österreich, Schweiz

Sie wollen unsere aktuellen Pressemitteilungen regelmäßig erhalten oder Bildmaterial von unseren Kunden verwenden? Dann tragen Sie sich doch einfach in unseren Presseverteiler ein. Eintrag in den Presseverteiler der PR-Agentur PR4YOU.

News4Press.com

Nach 18 Jahren wird News4Press per 31. 2018 seinen Service leider einstellen müssen. Unsere Datenbank wird ebenfalls per 31. Wir danken unseren Nutzern für Ihr Vertrauen und die gute Zusammenarbeit. Allen Nutzern wünschen wir für die Zukunft viel Erfolg und Gesundheit.